بهترین بازی های کودکانه ps5

بهترین بازی های ps5 برای کودکان کدام اند؟

بسیاری از بازی‌های ویدیویی افراد جوان و بالغ را مورد هدف قرار می‌گیرند، اما افراد کمی درمورد بازی‌هایی که برای کودکان هم مناسب هستند صحبت می‌کنند! خبر خوب این است که بسیاری کودکان شما می‌توانند در تمام سنین از بهترین بازی های کودکانه ps5 لذت ببرند. بازی های بچگانه پلی استیشن گزینه‌های متنوع و هیجان‌انگیزی برای کودکان در سنین مختلف ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با خرید اکانت بازی پلی استیشن، لذت درگیر کردن کودکان با بازی‌های متناسب آنها را دوچندان کنید. در ادامه برخی از بهترین بازی های کودکانه ps5 را بررسی می‌کنیم.

کدام بازی های ps5 برای کودکان مناسب است؟

بدون شک، با تهیه اکانت ps5 برای کودکان باید رده سنی آنها را هم درنظر گرفت. در پلی استیشن بازی‌های متنوعی وجود دارند که متناسب با هر رده سنی ارائه می‌شوند. درادامه لیستی از بهترین بازی های کودکانه ps5 را مطالعه خواهید کرد:

Fortnite

فورتنایت به‌عنوان یک بازی محبوب برای کودکان، به‌صورت نیمه رایگان ارائه می‌شود. این یک بازی در ژانر تیراندازی است که گیم پلی ساده، اما جذابی دارد. بازیکنان فورتنایت به‌صورت چند نفره در بتل رویال مشغول بازی می‌شوند. این بازی حالت‌های متنوعی ارائه می‌دهد، به‌طوریکه همیشه یک چیز جدید برای امتحان کردن وجود دارد! مهم‌ترین ویژگی این بازی، استفاده از فضای آن به‌عنوان یک مکان دیجیتال است. در فضای دیجیتالی فورتنایت کنسرت برگزار می‌شود و میلیون‌ها مخاطب به تماشای فیلم در آن می‌پردازند، بدون آنکه هیچگونه کندی در فضای بازی ایجاد شود. این اتفاقات در فورتنایت به‌عنوان رویدادهای زنده شناخته می‌شوند و می‌توان گفت که جذاب‌ترین ویژگی این بازی هستند.

Fortnite

Among Us

محبوبیت بازیAmong Us  از زمانی که استریمرها آن را در Twitch بازی کردند به PS5 راه پیدا کرد. در این بازی کودکان شما یا به‌عنوان خدمه بازی می‌کنند، یا وظایف تعمیر و نگهداری لوازم مختلف را به‌صورت مسالمت آمیز در سفینه‌های فضایی بزرگ برعهده دارند. البته، یک نقش شیاد هم در این بازی وجود دارد که بازیکنان دیگر را به کشتن می‌دهد تا خود دارای قدرت شود. در این بازی جلسات منظمی برگزار می‌شود تا قاتل افرادی که کشته شده‌اند مشخص شود. همانطور که می‌بینید، روند بازی بسیار ساده به‌نظر می‌رسد؛ اما داستان آن می‌تواند سرشار از فریب و دورویی باشد! درنهایت، among us یک بازی گروهی مبتکرانه برای بازی در جمع دوستان محسوب می‌شود.

Among Us

Planet Coaster

اگر می‌پرسید که کدام بازی ها برای کودکان 5 تا 10 ساله مناسب است؟ باید بازی Planet Coaster را درنظر داشته باشید. این بازی دقیقا همان چیزی است که به‌نظر می رسد، یک بازی که در آن شهربازی ترن هوایی خود را می‌سازید و مدیریت می‌کنید! اگر شما طرفدار بازی‌های قدیمی ترن هوایی هستید، می‌توانید این بازی مشابه و مدرن را برای کودک خود تهیه کنید. رده سنی این بازی 5 تا 7 سال درنظر گرفته شده است اما کودکان سنین بالاتر هم می‌توانند از آن لذت ببرند.

Planet Coaster

Minecraft

 Minecraft یک بازی ماجراجویی است که اولین بار در سال 2011 منتشر شد. این بازی جزو آن دسته از بازی های بچگانه پلی استیشن است که طرفداران بزرگسال خود را هم دارد. درواقع، ماینکرفت یک بازی ویدیویی است که چیزی برای همه سنین ارائه می‌دهد. اگر شما ترجیح می‌دهید که باغی داشته باشید و خانه‌ای اطراف آن بسازید، در این بازی می‌توانید تمایلات خود را پیاده کنید. از طرف دیگر، باید با هیولاهای اطراف مزرعه خود هم بجنگید و آنها را از بین ببرید! این بازی داستان‌های ماجراجویانه‌ای از دنیای اطراف شما و پستی و بلندی‌های آن را ارائه می‌دهد، شما یا کودک‌تان به‌عنوان بازیکن باید از این داستان‌ها گذر کرده و از باغ خود محافظت کنید.

Minecraft

Crash Bandicoot 4: It’s About Time

Crash Bandicoot یک فرنچایز دوست داشتنی است که انتشار آن در سال 1996 شروع شد. شخصیت اصلی این بازی، یک باندیکوت ژنتیکی بوده که توسط یک دانشمند به نام دکتر نئو کورتکس تقویت شده است. در ابتدایی‌ترین حالت این بازی، کراش و خواهرش، کوکو، باید دکتر نئو کورتکس و دکتر نفاریوس تروپی را از اجرای نقشه‌های شیطانی خود باز دارند. این تعقیب و گریزها شامل پرش‌های دوبل، جعبه‌های مختلف، مناطق مخفی برای پیدا کردن جایزه و موارد دیگر می‌شود که برای پیروزی، باید همه این کارها را خیلی خوب انجام دهید.

Crash Bandicoot 4

LEGO Star Wars: The Skywalker

در LEGO Star Wars: The Skywalker، یک ماجراجویی بزرگ در حال اجرا است که تمام 9 نسخه این بازی را در برمی‌گیرد. این بازی به بازیکنان چنین امکانی می‌دهد تا مکان‌های مختلف را کشف کنند و به‌عنوان یکی از چند صد بازیکن این بازی، در ماجراجویی‌های آن شرکت داشته باشند. گیم پلی این بازی نسبت به نسخه‌های قدیمی LEGO Star Wars بسیار مدرن‌تر شده است. تیراندازی در آن با دقت و سرعت بیشتری انجام می‌شود و مبارزات بسیار هیجان‌انگیز هستند. همچنین، چیزهای بیشتری برای دیدن و انجام دادن وجود دارد.

LEGO Star Wars: The Skywalker

Sackboy: A Big Adventure (PS5)

بازی‌های Sackboy and the Little Big Planet مدتی است که جزو بازی‌های محبوب پلی‌استیشن بوده‌اند. در این سری، Sackboy برای نجات به اصطلاح “Craftworld” و تبدیل شدن به “شوالیه بافتنی” افسانه‌ای باز می‌گردد. این بازی به‌قدری مورد استقبال قرار گرفته که جایزه بهترین بازی خانوادگی را از آن خود کرده است! با این وجود ما این بازی را برای کودکان بزرگ‌تر از 8 سال توصیه می‌کنیم، البته اگر کودک شما مهارت کافی برای اجرای این بازی را دارد هیچ مانع سنی برای او وجود ندارد.

Sackboy

Tiny Tina’s Wonderlands

در لیست معرفی بازی های بچگانه ps5 باید به بازی Tiny Tina’s Wonderlands هم اشاره‌ای داشته باشیم. این بازی یک یک بازی تیراندازی اول شخص (FPS) است، بنابراین نسبت به سایر گزینه‌هایی که در این لیست معرفی کردیم، خشونت بیشتری دارد. این بازی یک اسپین آف از سری محبوب Borderlands محسوب می‌شود که در دنیایی خارق‌العاده به نام سرزمین عجایب اتفاق می‌افتد، جایی که شما سعی می‌کنید تبهکاری که در حال ویران کردن این سرزمین است را نابود کنید. این گزینه برای کودکان بزرگ‌تر، جوانان و نوجوانان بسیار جذاب است.

Tiny Tina's Wonderlands

بهترین بازی های کودکانه ps5 چه ویژگی‌ هایی دارد؟

بازی‌های ویدیویی و پلی استیشن در عصر دیجیتال امروزی به یک سرگرمی قابل توجه تبدیل شده‌اند. درحالی‌که نگرانی‌های زیادی درمورد استفاده کودکان از این بازی‌ها وجود دارد، والدین می‌توانند با بررسی ویژگی‌هایی که بازی‌ها را به بهترین بازی های کودکانه ps5 تبدیل می‌کنند از بروز عواقب ناشی از بازی‌های ویدیویی در فرزندان خود جلوگیری کنند.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در بازی‌ های بچگانه پلی استیشن دیده می‌شود شامل موارد زیر هستند:

  • ارائه محتوای متناسب با رده‌ سنی کودکان
  • طراحی کاراکترهای مناسب
  • کمک به بهبود مهارت‌های شناختی و اجتماعی کودکان
  • افزایش تمرکز و توجه در کودکان
  • کاهش میزان استرس در کودکان به‌جای افزایش تنش و استرس آنها

خلاصه ای از مقاله و معرفی بازی ها

در این مطلب یک لیست از بهترین بازی های کودکانه ps5 را مطالعه کردید که شامل بازی‌های زیر می‌شود:

  • Among us
  • Tiny Tina’s Wonderlands
  • Sackboy: A Big Adventure (PS5)
  • LEGO Star Wars: The Skywalker
  • Minecraft
  • Crash Bandicoot 4: It’s About Time
  • Fortnite
  • Planet Coaster

بازی‌های معرفی شده در این لیست باتوجه به رتبه‌بندی کاربران و ویژگی‌هایی که برای بهترین بازی های کودکانه ps5 بررسی کردیم انتخاب شدند. شما می‌توانید با خرید اکانت ps4 هرکدام از این بازی‌ها را با خاطری آسوده برای کودکان خود تهیه کنید. همچنین، ترفندهایی برای افزایش سرعت ps5 وجود دارند تا کودکان شما بیشترین لذت را از کار با کنسول ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *