امروزه گیم های جذابی و خوبی برای کنسول های بازی معرفی شده است، همین موضوع باعث شده که بسیاری از افراد به این بازی ها روی بیاورند. گیم زدن به صورت آنلاین و یا حتی در کنار دوستان خود یکی از جذاب ترین آپشن هایی است که بازی های نسل جدید از آن بهره مند هستند. بازی های اسپایدرمن از جمله بازی هایی است که به مرور زمان همیشه به بهترین نحو ممکن پیشرفت کرده (هم از لحاظ گرافیکی و واقعی بودن گیم پلی و از طرفی داستان بازی و...) که تمامی این موارد باعث شده که بازی اسپایدرمن پس از چندین سال همچنان طرفدار خودش را داشته باشد.

اگر شما از طرفداران این بازی مرد عنکبوتی باشید قطعاً که میدانید برای پلی استیشن چندین بازی از این شخصیت ساخته شده که همه ی آن بازی ها هم موفق ظاهر شده بودند، در این سری نسخه های بازی های اسپایدرمن رو بررسی کرده و نکات قوت آن ها را شرح خواهیم داد.

معرفی انواع بازی های اسپایدرمن برای پلی استیشن:

در این بخش تمامی بازی های اسپایدرمن که برای پلی استیشن عرضه شده را بررسی و به شما معرفی خواهیم کرد:

جدید ترین بازی اسپایدرمن Marvel’s Spider Man 2

جدیدترین نسخه از بازی اسپایدرمن که برای پلی استیشن (فقط پلی استیشن5) منتشر شده، Marvel’s Spider Man ۲ است. این بازی در سال 2022 منتشر شده و در همان هفته هایی ابتدایی عرضه توانست که فروش خوبی داشته باشد.

اما چه چیزی این نسخه بازی را منحصر به فرد کرده بود؟ خب بریم سراغ اصل مطلب. همیشه اسپایدرمن یک شخصیت ثابت داشته بود و شما به عنوان یک پلیر نمی‌توانستید که روی شخصیت های مختلفی سوئیچ کنید، ولی در بازی Marvel’s Spider Man ۲ شما می‌توانید شخصیت ونوم را هم انتخاب کرده و به نوعی روی آن سوئیچ کنید.

جدیدترین بازی اسپایدرمن

گیم پلی Marvel’s Spider Man ۲ آن‌قدر جذاب و با گرافیک بالایی عرضه شد که نقشه مپ شهر با کوچک‌ترین جزئیات طراحی و ارائه شده بود.(همچنین شما می‌توانید تمامی نقاط شهر نیویورک و از طرفی جزایر اطراف آن بازدید کنید) ناشر بازی اسپایدرمن 2 Sony Interactive Entertainment است و از طرفی توسعه دهنده این بازی Insomniac Games است. (همچنین تنها پلتفرمی که قادر به اجرا این بازی است PlayStation 5 خواهد بود و شاید در آپدیت های بعدی نسخه مخصوص پی سی و یا کنسول های دیگه معرفی شود)

بازی اسپایدرمن مایلز مورالز ۲۰۲۰ Spider-Man Miles Morales :

در سال 2020 بازی اسپایدرمن مایلز مورالز هم برای پلی استیشن معرفی شده بود، این بازی نسبت به نسخه های قبلی خود نیز شاهکار محسوب میشد. اما چرا؟ بازی اسپایدرمن همیشه باگ های زیادی داشت و جزئی از نقشه های بازی و از طرفی گیم پلی بازی با باگ رو به رو میشد ولی در نسخه مایلز مورالز این مشکل تا حدی کاهش یافته بود و همین مورد سبب شده بود که این بازی نسبت به نسخه های قبلی خود شاهکار محسوب شود.

شما در گیم پلی این بازی به راحتی می‌توانید برای خود دوست پیدا کنید و یا حتی با خانواده خودتان نیز ارتباط برقرار کنید. از طرفی بهتر است بدانید که در پایان بازی، زمانی که کل شهر درگیر جنگ است مرد عنکبوتی فقط به دنبال نجات دادن دوستان و خانواده خود است. (پلتفرم این بازی PS5/PS4 است)

بازی مارول اسپایدرمن Marvel’s Spider-Man 2018 :

اولین پروژه مایلز مورالس که اجرا شد، بازی Marvel’s Spider-Man 2018 بود. این بازی برای اولین بازی می‌خواست از فیلم خود مارول الگو بگیرد و بر اساس آن نیز نقش مرد عنکبوتی را به روز کند. (اما چجوری؟ اضافه کردن لباس های جذاب برای مرد عنکبوتی، پیشرفت گرافیک بازی تا حد بسیار بالا و از طرفی اضافه کردن حرکت های سریع و تار های متفاوت)

شاید نسخه های قبل از سال 2018 مراحل آسان و راحتی داشته باشند و به نوعی که هر کسی می‌توانید آن ها را پشت سر بگذارد، ولی در بازی Marvel’s Spider-Man 2018 شما در مراحل پایانی قطعاً که بسیار اذیت خواهید شد. نقطه قوت در اولین نسخه مایلز مورالز قطعاً که نقشه شهر نیویورک است و گرافیکی که حس واقعی بودن را به پلیر ارائه داده است. ( همچنین در نقاط مختلف نقشه این بازی کاملاً آثار جذاب و نهفته ایی وجود دارد که شما باید آن ها را پیدا کنید)

بازی اسپایدرمن Spider-Man  2004 :

هنگامی که شما از انواع بازی های اسپایدرمن صحبت کنید، این بازی کلاً به دو دوره تقسیم می‌شود. دوره اول مربوط به قبل بازی Spider-Man 2  در سال 2004 است و دوره دوم مربوط به بعد آن خواهد بود. (چون از سال 2004 به بعد و در نسخه مایلز مورالز قطعاً که تغییرات چشمگیری در این بازی رخ داد و طرفداران زیادی هم جذب کرد)

در این نسخه اولین بار بود که گیم پلی بالایی در بازی مرد عنکبوتی دیده میشد و از طرفی هم شما گیم پلی این بازی در سال 2004 نسبت به دیگر بازی های بهتر هم شده بود. (در آن سال های قدیم، تنها بازی که می‌توانست با بازی Spider-Man 2 2004 رقابت کند، جی تی آی سن آندرس بود که واقعا بازی جی تی آی هم  دنیا جذابی برای خودش داشت)

شما در این نسخه این بازی اسپایدرمن 2 شاهد حرکت جذاب شخصیت بازی اسپایدرمن خواهید بود، به عنوان مثال در این بازی چرخش به هنگام تار زدن از جمله جذابیت های این نسخه بازی بود. (این باز برای پلتفرم های PS2/Xbox/GameCube معرفی شده بود)

بازی التیمیت اسپایدرمن ۲۰۰۵ Ultimate Spider-Man :

به نظر ما یکی از نسخه های بازی مرد عنکبوتی که به آن بسیار کم توجه شد، نسخه بازی ۲۰۰۵ Ultimate Spider-Man بود. اما چرا؟ چون در سال قبل خود یک نسخه از بازی اسپایدرمن منتشر شده بود و بسیاری از طرفداران هنوز با آن نسخه قدیمی مشغول بودند و کسی کمتر به این نسخه بازی توجه می‌کرد.

شما در این نسخه بازی شاهد پیترپارکر جوانی هستید که پر شور و شوق است و آماده خدمت کردن به شهر و نجات دادن مردم. داستان این بازی بسیار جذاب است و به طوری که شما دوست دارید مراحل را یکی پس از دیگری پشت سرم بگذارید. (پلتفرم اجرا کننده این بازی PS2/Xbox/GameCube/کامپیوتر است)

بازی اسپایدرمن ۲۰۰۸ Spider-Man Web of Shadows :

سه سال پس از منتشر شدن اسپایدرمن در سال 2005 حالا نوبت آن رسیده بود که نسخه تاریکی بازی مرد عنکبوتی نیز منتشر شود. این نسخه بازی کاملاً تغییر کرده بود و اولین بار بود که ونوم باری مبارزه با پیتر وارد این گیم پلی شده بود.

پلیر ها در این نسخه بازی شاهد داستان جذاب و کاملاً جدیدی بودند به طوری که در هر مرحله حرفی از ونوم شنیده میشد و در برخی از مراحل شما باید با این موجود قوی مبارزه می‌کردید، ونوم کاملاً قدرتمند است و هیچکس قادر به شکست آن نیست. (حالا دیگر شما خودمختار هستید که چگونه آن را شکست دهید) این بازی در پلتفرم های PS3/360/Wii/ کامپیوتر قابل اجرا است. (متأسفانه برای پلی استیشن 2 این بازی قابل اجرا نبود و همین مورد باعث خشم برخی از طرفداران بازی شده بود)

پارسه گیم معتبر ترین فروشگاه اینترنتی برای خرید اکانت های قانونی:

اگر شما دوستان به دنبال خرید اکانت های قانونی بازی های روز دنیا با قیمت مناسب + پشتیبانی عالی و سرعت پاسخگویی مناسب هستید، قطعاً که مجموعه پارسه گیم به شما در این زمینه کمک خواهد کرد. شما همچنان می‌توانید جدید ترین اکانت بازی اسپایدرمن را خریداری کنید. (جدیدترین اکانت بازی موجود برای اسپایدرمنMarvel’s Spider Man است)

3 دیدگاه در “بهترین بازی های اسپایدرمن یا مردعنکبوتی برای پلی استیشن و تاریخچه آن ها

  1. حسن مسلمی م گفت:

    یه مقاله راجب سری بازی های اساسینز کرید بزارید
    از داستان و مقایسه گرافیک و …

    1. محمدرضا اورنگی گفت:

      حتما به زودی قرار میگیره

  2. saeid hosseiny گفت:

    دو نسخه اخر بسیار ارزش بازی کردن داره😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *