مقررات و قوانین

خرید هر یک از محصولات فروشگاه به معنی پذیرفتن قوانین ذکر شده میباشد.

  • هر گونه تغییر اطلاعات اکانت (تغییر پسورد اکانت، تغییر ایمیل، تغییر آنلاین ایدی، دی اکتیو کردن تایید دو مرحله ای یا تغییر شماره موبایل اکانت) بصورت سهوا یا عمدا موجب قطع دسترسی به اکانت خواهد شد و هیچگونه مبلغی عودت نخواهد شد.
  • کاربر موظف است فقط طبق ظرفیت خریداری شده و طبق آموزش از اکانت استفاده کند.
  • در صورت تغییر ظرفیت و خلل در کارکرد اکانت و کاربران دیگر، دسترسی فرد قطع خواهد شد و مبلغی عودت نخواهد شد.
  • کاربر اجازه‌ی دادنِ اکانت به فرد دیگر و یا ورود/فروش بدون هماهنگی با پشتیبان را ندارد و در صورت تخلف دسترسی آن قطع خواهد شد.
  • در صورت صلاح دید اجازه وارد کردن مجدد اکانت به دستگاه با هزینه ۲۰ هزار تومان برای اولین بار و ۳۰ هزار تومان برای دفعات بعد وجود خواهد داشت.
  • کارمزد فروش مجدد و یا انتقال اکانت برای ظرفیت های هوم و غیر هوم فقط ۲۰ تومان می‌باشد. در صورتی که کاربر بخواهد بصورت رایگان ظرفیت را در اختیار فرد دیگری قرار دهد هزینه‌ی انتقال مالکیت ۱۵ تومان می‌باشد.
  • پارسه اکانت هیچ مسئولیتی در قبال اختلالات اینترنتی و اختلال در اپراتور های داخلی که موجب اختلال در سرویس دهی میشود ندارد.
  • در خرید ظرفیت موردنظر خود دقت فرمایید. ظرفیت خریداری شده به هیچ عنوان قابل مرجوعی و یا تعویض نیست.
  • پیش خرید ظرفیت به معنی نهایی کردن سفارش است و امکان تعویض و یا مرجوعی وجود ندارد.
  • هرگونه تغییر سیاست و فنی از طرف شرکت ارائه دهنده سرویس (مایکروسافت، سونی) که خللی در استفاده و نوع عملکرد اکانت و ظرفیت ها به وجود بیاورد از حیطه اختیارات ما خارج و نتایج آن متوجه ما نمیشود. البته ما بصورت مکرر اخبار و اطلاعات مربوطه را دنبال و در اختیار کاربران و خریداران میگذاریم.
  • پارسه اکانت مسئولیتی در قبال هرگونه تغییر در اکانت ها و نوع عملکرد آنها به هر شکلی چنانچه از حیطه ی کنترل و اختیارات ما خارج باشد ندارد.
  • پارسه اکانت در تلاش برای ارائه اکانت ها به بهترین روش ممکن مطابق با قوانین مربوطه است و همواره پشیبانی های لازم را به عمل خواهد آورد.

گارانتی اکانت ها

گارانتی اکانت ها به صورت مادام العمر بوده، در صورتی که واجد شرایط نقض گارانتی نباشد.

  • در صورت خرابی اکانت ادمین مربوطه حق دارد بین ۲ تا ۵ روز کاری از مشتری محترم زمان برای تعمییرات اکانت بگیرد.
  • در صورتی که اکانت بعد از زمان گفته شده تعمییر نشد ادمین موظف است اکانت جایگزین تقدیم مشتری محترم کند.

نقض گارانتی اکانت ها

موارد خارج شدن اکانت از گارانتی

  • درصورتی که اکانت توسط سونی از دسترس خارج شود فروشگاه هیچگونه مسولیتی در قبال تحریم ها یا قوانین سونی ندارد و موظف به پرداخت هیچگونه ضرر و زیانی به مشتری نیست.
  • ایجاد تغییر در اکانت از جمله تغییر پسورد اکانت، تغییر ایمیل، تغییر آنلاین ایدی، دی اکتیو کردن تایید دو مرحله ای یا تغییر شماره موبایل اکانت و تغییراتی که باعث اختلال در کارکرد اکانت شود.
  • وارد کردن اکانت داخل سایت پلی استیشن نتورک یا برنامه پلی استیشن اپ.
  • اکتیو کردن اکانت توسط صاحب ظرفیت ۳ همچنین بازی کردن داخل یوزر اکانت توسط صاحب ظرفیت ۲.
  • جا به جا کردن اکانت بدون هماهنگی با ادمین مربوطه و یا فروختن اکانت بدون هماهنگی با ادمین مربوطه.
  • فحاشی در پلی استیشن نتورک از طریق اکانت و یا هر اقدامی که باعث بن شدن اکانت از طریق سونی شود.

فروش مجدد اکانت ها

شما میتوانید ۴ روز بعد از خرید، اکانت خود را در کانال ما آگهی کنید.

  • بعد از فروش اکانت، شما هیچگونه مالکیتی بر روی اکانت ندارید و باید اکانت را از کنسول دی اکتیو و سپس پاک کنید.
  • در هنگام فروش شما تنها میتوانید همان قیمتی که اکانت را خریده‌اید و یا کمتر را انتخاب نمایید.

پارسه گیم خرید خوبی را برای شما آرزومند است!