یکی از بهترین سریال‌هایی که در سبک اکشن و درام توسط کشور آمریکا تهیه و تولید شده است، سریال The last of us می‌باشد. این سریال به‌تازگی یعنی در سال ۲۰۲۳ منتشر شده و با داستان هیجان‌انگیزی که دارد توانسته است نظر عده زیادی را به خود جذب کند. باتوجه‌به اینکه بازی The last of us توسط گیمرها با استقبال خوبی موجه شد، ایدة ساخت سریال آن به ذهن کمپانی سازنده رسید. دررابطه‌با این سریال هیجان‌انگیز لازم است بدانید با ویژگی‌ها و جذابیت‌هایی که دارد، باعث شده است که انتظار گیمرها از The last of us کاملاً برآورده شود.
در نظر داشته باشید این سریال از قسمت‌های متفاوتی تشکیل شده که هرکدام داستان و هدف مشخصی را دنبال می‌کند و جذابیت منحصربه‌فردی دارد. اما نظرات بینندگان و گیمرها دررابطه‌با این سریال چیست؟ منتقدین دربارة آن چه می‌گویند؟ اگر دوست دارید بدانید که چرا این سریال توانسته شایستگی‌های لازم را به دست آورد و همچنین مورد توقع و انتظار گیمرها قرار بگیرد، ادامه این مطلب را بخوانید. در ادامه نکات جذابی را در این زمینه بررسی می‌کنیم.

آنچه در این صفحه می‌خوانید:

نظرات گیمرها دررابطه‌با سریال The last of us

اگر شما نیز از افرادی هستید که به بازی‌های ویدئویی علاقه دارید، حتماً نام بازی The last of us را شنیده‌اید و یا حداقل دررابطه‌با آن اطلاعاتی دارید. جالب است بدانید که این بازی در موضوع پسا آخرالزمانی تهیه و منتشر شده است و توانست به علت جذابیت‌های فوق‌العاده بالایی که دارد موردتوجه مخاطبان واقع شود. همین عامل باعث شد که شبکه HBO تصمیم بگیرد باری دیگر دست به تولید سریال محبوب The last of us بزند.
اگر نگاهی به نظرات گیمرها و طرفداران این بازی کرده باشید، کاملاً متوجه می‌شوید که انتظار گیمرها از The last of us برآورده شده است چرا که بسیار کم و به‌ندرت نظر منفی دررابطه‌با این سریال به چشم می‌خورد. بیشتر گیمرها این نظر را دارند که سریال بسیار هیجان‌انگیز است و باید قسمت‌های آن به‌صورت پشت‌سرهم و سریع منتشر شود. اما باید گفت که بیشترین عامل جذابیت سریال آخرین بازمانده از ما همین است که نمی‌توان همه قسمت‌های آن را یکجا مشاهده کرد.

داستان سریال The last of us

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که دررابطه‌با سریال The last of us وجود دارد این است که آیا داستان آن توانسته است موردتوجه مخاطبان و گیمرها واقع شود؟ جالب است بدانید که داستان این بازی به‌قدری هیجان‌انگیز و جذاب پیش می‌رود که بیشتر گیمرها نقطه قوت آن را داستان بسیار قوی این سریال می‌دانند. داستان این سریال در سال ۲۰۳۳ به تصویر کشیده شده است و اتفاقات آن نیز مربوط به ۲۰ سال بعد از شایع‌شدن بیماری قارچی می‌باشد. این بیماری به شکلی است که روی مغز انسان‌ها تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود که آن‌ها تا مرز جنون پیش بروند.
نکته جالب‌تر این است افرادی که به این ویروس قارچی گرفتار می‌شوند، به‌مرورزمان حس بینایی خود را از دست می‌دهند. اما آیا این افراد پس از از دست دادن حس بینایی خود، می‌توانند زنده بمانند و شهر را به حالت عادی بازگردانند؟ اگر علاقه دارید داستان این سریال را دنبال کنید، دیدن آن را از دست ندهید.

ویژگی‌هایی که باعث شده است The last of us مورد تقدیر قرار بگیرد

در حالت کلی ویژگی‌های زیادی در کنار هم وجود دارند که باعث شده‌اند این سریال محبوب باشد و بتواند انتظار گیمرها از The last of us را برآورده کند. جالب است بدانید که این ویژگی‌ها باعث شده‌اند سریال آخرین بازمانده از ما بسیار موفق و هیجان‌انگیز ساخته شود و مورد تقدیر و ستایش بیننده‌ها افراد زیادی قرار بگیرد. ویژگی‌های مختلف سریال The last of us در ادامه این متن آورده شده است.

  • این سریال توانسته حتی توجه منتقدان را نیز به‌سوی خود جذب کند و آن‌ها را به دیدن ادامه سریال تشویق کند. محبوبیت تا این اندازه در بین سریال‌های مبتنی بر بازی کمتر دیده شده است.
  • میزان فروش سریال آخرین بازمانده از ما به‌قدری زیاد می‌باشد که توانسته است در میان تمام سریال‌هایی که در سال ۲۰۲۳ منتشر شده، رکورددار باشد. این رکورد در مدت‌زمان کوتاهی پس از انتشار ثبت شده و توانسته تا حد زیادی نمایانگر باکیفیت بودن فیلم و داستان باشد.
  • از سوی دیگر باید به جوایز دریافتی سریال The last of us اشاره کنیم که توانسته است افتخارات زیادی را برای طراحان و سازندگان این سریال به دست آورد. جوایزی که این سریال دریافت کرده نشان داده انتظار گیمرها از The last of us تا حد زیادی برطرف شده است.
  • ماجرایی که این سریال هیجان‌انگیز دنبال می‌کند توانسته موردتوجه افراد و گیمرها قرار بگیرد. داستان و ماجرای این سریال بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف آن است.
  • بازیگرانی که در سریال The last of us انتخاب شده‌اند، با نقش‌آفرینی جذاب خود توانسته‌اند به جذابیت‌های این بازی اضافه کنند. شخصیت‌های جذاب و دوست‌داشتنی این سریال بادقت انتخاب شده‌اند و می‌توان به‌جرئت گفت تا حدود زیادی در جذاب‌تر شدن این سریال نقش داشته‌اند.

شخصیت‌های بازی The last of us

یکی از مهم‌ترین مسائلی که باعث شده انتظار گیمرها از The last of us برآورده شود مربوط به شخصیت‌ها و کاراکترهای مختلفی است که در آن ایفای نقش کرده‌اند. شناختن این شخصیت‌ها به شما کمک می‌کند تا حدودی با این سریال آشنا شوید. در این قسمت می‌توانید با شخصیت‌های مهمی که در سریال آخرین بازمانده از ما ایفای نقش کرده‌اند آشنا شوید.

  • پدرو پاسکال: این بازیگر در نقش جوئل در سریال The last of us ظاهر شده و در سریال‌های دیگری نیز در همین ژانر ایفای نقش کرده است. این شخصیت در سریال وظیفه دارد که دختری به نام الی را از منطقه‌ای که ممنوعه می‌باشد به بیرون ببرد. این شخصیت به‌قدری در بازی جذاب ظاهر شده که توانسته است عده زیادی را به شخصیت جوئل جذب کند.
  • بلا رمزی: این بازیگر در نقش الی ظاهر شده و در سریال در قالب یک دختر ۱۴ساله نقش خود را به اجرا می‌گذارد. این شخصیت می‌تواند در برابر عفونت و بیماری قارچی که در شهر جریان پیدا کرده مقاوم باقی بماند به همین علت می‌توان روی الی آزمایش‌های زیادی را برای رسیدن به واکسن انجام داد.
  • نیکو پارکر: این بازیگر در نقش دختر جوئل یعنی سارا در بازی حضور داشته و توانسته است با پدرو پاسکال در این سریال ارتباط خوبی برقرار کند. نیکو پارکر یک شخصیت جالب است که در این سریال خلق شده است.

قسمت‌های مختلف سریال The last of us

در حالت کلی قسمت‌ها و اپیزودهای مختلفی که از سریال The last of us منتشر شده، توانسته است موردتوجه تمام مخاطبان قرار بگیرد. تمامی قسمت‌های انتشاریافته‌ی این سریال مورد تقدیر و ستایش قرار گرفته و توانسته در جلب نظر مخاطبان، موفقیت چشمگیری داشته باشد. در این قسمت، می‌توانید قسمت‌های مختلف این سریال را که تابه‌حال منتشر شده مشاهده کنید.

  • زمانی که در تاریکی گم شدی: این قسمت از مهم‌ترین بخش‌های این سریال به‌حساب می‌آید به‌این‌علت که توانسته در همان قسمت ابتدایی علاوه بر معرفی شخصیت‌ها، ترس و دلهره را نیز در ذهن مخاطبان جای دهد. این قسمت در سال ۲۰۰۳ روایت شده و به شکلی نشان داده می‌شود که مبتلایان به بیماری عفونت قارچی، تبدیل به خون‌آشام می‌شوند.
  • آلوده: نویسنده این قسمت نیل دراکمن می‌باشد و به شکلی دنبال می‌شود که قرار است برای ازبین‌بردن این ویروس شهر را بمباران نمایند. این قسمت یکی از رمزآلودترین قسمت‌های این سریال است.
  • دراز مدت: این قسمت نیز از سایر قسمت‌هایی به‌حساب می‌آید که در ذهن مخاطب جذاب بوده و توانسته است هیجانات زیادی را برای آن‌ها به دنبال داشته باشد. در این قسمت اتفاقات هیجان‌انگیزی رقم می‌خورد که بهتر است خودتان آن‌ها را مشاهده کنید.
  • تحمل‌کن و زنده بمان: این قسمت در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۳، یعنی به‌تازگی منتشر شده است و در واقع ادامه این داستان را روایت می‌کند. جوئل و الی در این مسیر نیز با اتفاقات مختلفی روبرو می‌شوند که سریال را هیجان‌انگیزتر جلوه می‌دهد. تمامی این قسمت‌ها باعث شده‌اند که انتظارات گیمرها از The last of us برآورده شود.

اگر بخواهیم به‌صورت خلاصه در انتهای مقاله بیان کنیم که انتظارات گیمرها از The last of us برآورده شده یا نه؟ در یک‌کلام می‌توانیم بگوییم بله. این سریال ارزش دیدن دارد. پس اگر گیمر هستید و یا به‌تازگی به دنیای گیم وارد شده‌اید و می‌خواهید سریال The last of us را مشاهده می‌کنید؛ ولی دودل و سردرگم هستید، پیشنهاد ما به شما این است که حداقل یکی از قسمت‌های این سریال را ببینید. از این طریق می‌توانید متوجه شوید که به این سریال علاقه دارید یا نه. بررسی نظرات گیمرها نشان داده که این سریال توانسته انتظارات گیمرها از The last of us را به‌خوبی برآورده کند. در نظرات بینندگان و حتی منتقدین این سریال، نظرات مثبت و موافق زیادی به چشم می‌خورد که نشانگر کیفیت بالای این سریال و باکیفیت بودن داستان آن است. نظر شما دررابطه‌با این موضوع چیست؟ با ما به اشتراک بگذارید.

11 دیدگاه در “آیا سریال The last of us انتظار گیمرها را برآورده کرد؟

  1. Hassan گفت:

    بازیگر نقش الی مناسب نبود، از نظر ظاهری شباهتی نداشت به الی
    اگه یکم‌تو انتخاب بازیگرا دقت میکردن و شبیه تر انتخاب میکردن خیلی بهتر بود

  2. حسن مسلمی گفت:

    اگه فصل ۲ رو دقیق مثل بازی بسازن
    خیلی خفن تر از فصل اول سریال میشع،منتظر فصل ۲ سریالم

  3. Mrxpwr1999 گفت:

    از خود بازی بهتر بود

  4. رامتین رفیع زاده گفت:

    هم بازیش هم سریالش عالی

  5. AlirezaTayyebzadh گفت:

    این سریال عالی منتظرم که فصل 2 بیاد و همین طور شایعاتی در مورد این بازی که نسخه ی سومش هم داره ساخته میشه و همین طور کارگردانی که برای این سریال شده 👍👌

    1. امین کوهیان گفت:

      دقیقا درسته سریال خوش ساختی هست ولی به پای بازیش نمیرسه :))

  6. Shahab Pouriyan گفت:

    به بازی نمی‌رسید ولی خب بد نبود…

    1. محمد محمدی گفت:

      دقیقا👍

  7. Mahdi rezaei گفت:

    سریالش از بازیش بهتر بود

  8. اشکان گل محمدی گفت:

    سریال زیباییه

  9. darkness گفت:

    بسیار زیباست این سریال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *