طی سال های اخیر، هیجان و انگیزه بازی‌های بتل رویال افزایش یافته و گیمرهای زیادی به سمت آن گرایش داشتند. امروزه در صنعت گیم بازی‌های بتل رویال زیادی پیدا می‌شود و همگی ‌آن‌ها نقطه اشتراکی دارند. نقطه اشتراک این بازی‌ها بدین صورت است که افراد زیادی می توانند وارد بازی شوند اما یک نفر می تواند به عنوان برنده انتخاب شود. این بازی به گونه ای هیجان انگیز و غیر قابل پیش بینی طراحی شده و شما باید سعی کنید هدفی در انجام بازی داشته باشید. هدف بازی‌های این مجموعه بدین صورت است که باید رقبا را شکست داده و بکشید و با تمام توان به بازی ادامه دهید تا به عنوان برنده انتخاب شوید.

در لیست بازی های بتل رویال متوجه نوع سبک و تکنیک آن برای بازی کردن خواهید شد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با لیست بهترین بازی های بتل رویال و نحوه آشنایی هر بازی به طور مختصر آشنا کنیم.

آنچه در این صفحه می‌خوانید:

فورتنایت

Fortnite

یکی از بازی‌های پر طرفدار بتل رویال، بازی فورتنایت است. درون این بازی اتفاق‌هایی نظیر انواع رقص، اسکین و کنسرت های مجازی وجود دارد که جیب شما را مورد هدف قرار می‌دهد. برای شروع بازی در فورتنایت راه‌های مختلفی وجود دارد. این راه‌ها شامل پریدن یهویی در بین جمعیت درون اتوبوس تا شروع با یکی دیگر از مدهای موجود در بازی می‌شود. به دلیل شبیه سازی شخصیت های محبوب دنیای بازیگری و سینما در نقش بازی پیشنهادات خوب و زیادی به سمت بازی بتل رویال گرایش پیدا کرده؛ یکی از خوبی های این بازی این است که گیمر می‌تواند بر اساس سبک سلیقه خود با سفارشی سازی در قسمت های مختلف یک شخصیت را انتخاب کرده و در بازی حضور پیدا کند.

این بازی از جهت هیجانی بودنش باعث شده که میلیون‌ها گیمر از سراسر جهان برای سرگرم بودن آن را بازی کرده و از دست ندهند. در این بازی محیط واقع گرایانه نیست، کاراکتر‌ها کارتونی هستند و برای رقابت با هم در محیطی پر از رنگ های شاد زندگی می‌کنند. بازی فورتنایت یک بازی 100 نفره می باشد که بهترین شکل ساختار بازی را ارائه می دهد. باید گفت که در این بازی در هر فصل جدید بازیکنان شامل تغییراتی می شوند و قابلیت تازه ای در دسترس آن‌ها قرار می ‌گیرد. با توجه به این موارد تعداد کاربران بازی روز به روز در حال افزایش هستند؛ از این رو در صنعت گیم این بازی را می‌توان پادشاه سبک بتل رویال دانست.

پابجی

PUBG

یکی دیگر از بهترین بازی های بتل رویال، بازی آنلاین پابجی است. پوشش دهی بخش‌های مختلف باعث شده تا پایداری و گیم خوب در این بازی نمایان شود؛ به دلیل حضور ویژگی‌‎های خوب می‌توانید به مدت طولانی در بازی حضور داشته باشید و خود را سرگرم مراحلی کنید که  برایتان در نظر گرفته شده است. در طراحی این نوع بازی، حد اکثر صد نفر به یک جزیره فرستاده می‌شوند که باید به دنبال مهمات و اسلحه برای از بین بردن یک دیگر باشند و برای زنده ماندن تلاش کنند.

بعد از شکست تمامی بازی کننده‌ها، تنها فردی که تنها در جزیره باقی بماند به عنوان پیروز میدان انتخاب می شود. بازی پابجی شاهکاری از برندن گرین است که در سال 2017 منتشر شده و یک گیم پلیر پویاست که هیچ گاه قدیمی نمی‌شود. این بازی مدام در حال بروزرسانی نقشه‌های جدید است و همین مورد بازی پابجی به یک اعتیاد درست و حسابی تبدیل شده که در هر زمان می‌توانید برای سرگرم کردن خود سراغ آن رفته و از شور و هیجان و جذابیتش لذت ببرید.

فال‌گایز

Fall guys

در این بازی رقبا به شکل لوبیایی ژله‌ای هستند که باید شکست‌شان دهید. در بازی فال گایز،60 شرکت کننده به بازی می‌پر‌دازند. در این قسمت هدف اصلی رسیدن به خط پایان است. گیمری که نسبت به بقیه مهارت بیشتری داشته باشد می‌تواند از پس مسابقه برآید. یک نقطه جذاب این بازی این است که برای بردن نباید حتما گیمر حرفه ای باشید. در این بازی معمولا همگی می‌توانند برنده شوند و این موضوع کاملا اتفاقی است که باعث سرگرمی بازیکنان می‌شود.

با این که این بازی در سال 2020 منتشر شده است ولی همچنان سازندگان آن بروز‌رسانی‌های مختلفی انجام می‌دهند و هر ماهه اسکین‌های جدیدی به آن ارائه می‌کنند. برای ارتقا یافتن بازی، در نظر گرفتن نظرات کاربران هم مهم است تا سطح اثر را افزایش داده و تجربه بهتری به گیمرها بدهند. هنوز  هم می‌توان بازی فایل گایز را یکی از پرطرفدار‌ترین آثار در لیست بازی بتل رویال دانست.

ایپکس لجندز

Apex legends

این بازی در سال 2019 منتشر شد و همچنان با سرعت خوبی در حال پیشرفت است. بازی اپکس لجندر در حال پیمودن مسیر خودش است و یکی از آثار موفق در بازی بتل رویال شناخته می‌شود. ویژگی این بازی این است که سرعت دویدن به قدری بالا است که انتظار ندارید و در صورت لیز خوردن می‌توانید مسافت زیادی را طی کنید؛ در صورتی که بتوانید تیم مقابل را مورد هجوم قرار دهید از پاداش خاصی بهره مند می‌شوید. باید گفت که بیشر قسمت های این بازی در مناطق کوهستانی است.

در بازی اپکس لجندز از سلاح های جذابی  استفاده شده که قدرت بسیار زیادی دارد و با کوچک‌ترین اشتباه و زمان بندی نادرست یک شلیک می‌تواند بازیکن را به کشتن بدهد. در صورتی که برای استفاده از این سلاح ها مهارت داشته باشید می‌توانید در قسمت های خاصی کمین کرده و دشمن را هدشات کنید. در این بازی امکانات جالبی وجود دارد، که به طور مثال با فشردن دکمه موس می‌توانید مکان مورد علاقه، لوت‌های ارزشمند و… را مشخص کنید. هر کاربر می‌تواند با توجه به علاقه شخصی‌اش کاراکتر دلخواه خود را انتخاب کند.

ماینکرفت

minecraft

در بازی ماینکرفت آزادی عمل زیادی به گیمرها داده شده است. همین امر سبب شده تا بازیکن بتواند با خلاقیت کامل صدها نقشه، سلاح ها، استایل‌های متفاوت و آیتم‌های متنوع بسازد. با توجه به انتخاب بازیکن در سرور تمامی موارد متنوع خواهد بود. حضور بازیکن در هر سرور باعث می‌شود تا حالت‌های مختلف را تجربه کنید و سلاح های متفاوتی را به کار بگیرید؛ مطمئنا این موضوع برایتان جالب است چرا که هر بار تجربه جدیدی به دست می‌آورید.

توجه کنید با شروع بازی باید فوری سراغ سلاح رفته و برای نابود کردن دشمن استفاده کنید، تا در مسابقه برنده شوید. این نوع بازی تجربه ای جذاب از سبک بازی بتل رویال به گیمرها ارائه می‌دهد. بازیکن در این بازی، در یک فضای دایره‌ای شکل ظاهر می‌شود و بایدهرچه که پیدا می‌کند با دیگران مبارزه کند تا زنده بماند. بازی ماینکرفت برای شروع گزینه‌ی مناسبی است، به دلیل سادگی و آسان بودن اصول این بازی می توان سرورهای آنلاین و مدهای مختلف را در آن پیدا کرد.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی بر آن بود که بهترین بازی های بتل رویال را مورد بررسی قرار دهیم. در این قسمت با هیجانات، ساختار، ویژگی‌ها و داستان هر یک از بازی‌های بتل رویال آشنا شدید و به راحتی می‌توانید تایمی در روز برای سرگرمی خود به این گیم ها اختصاص دهید و از بازی های هیجانی آن لذت ببرید. توجه کنید تمامی بازی های بتل رویال در حال گسترش و پیشرفت است و به صورت مداوم بروزرسانی می شوند تا نسخه های جدید همراه با نقشه های جدید در بازی در دسترس‌ شما باشد. جهت خرید، نصب و فعال‌سازی بازی‌های بتل رویال با پارسه گیم در ارتباط باشید.

15 دیدگاه در “بهترین بازی‌های بتل‌رویال

  1. محمد آقایی گفت:

    اینکه فورتنایت در نوع خودش بینظیره حرفی نیست ولی وارزون هم میتونست توی لیست باشه

    1. امین کوهیان گفت:

      درسته
      ممنون از نظرتون

  2. saeid hosseiny گفت:

    وارزون فقط وردانسک 😭

    1. امین کوهیان گفت:

      عالی بود ورداتسک

    2. Mrxpwr1999 گفت:

      وارزون🔥

  3. احسان ظرینی گفت:

    خیلی خوب میشه یه سرور انلاین بازی به نام سایت ایجاد بشه بازیکنا توش بازی کنن

  4. امیرعلی عطابکی گفت:

    Awliii

    1. امین کوهیان گفت:

      ممنون از شما

  5. amirhosein_ak گفت:

    فال گایز جالبه بازیش

    1. امین کوهیان گفت:

      بله اون هم بازی خوبیه

  6. رامتین رفیع زاده گفت:

    خیلی عالی ممنون

  7. محمدمهدی امیری گفت:

    فقط وارزون

    1. امین کوهیان گفت:

      یکی از بهترینهاست واقعا

  8. AlirezaTayyebzadh گفت:

    به نظر من داخل بازی های آنلاین فقط فورتنایت بهتره و سرگرم کننده است 👌👌👍👍

  9. محمد محمدی گفت:

    از فورتنایت بهتر نمیشه. واقعا سرگرم کننده هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *