اگر نگاهی گذرا به سال ۲۰۲۲ داشته باشیم، می‌توانیم ببینیم بازی‌های مختلفی در این سال عرضه شده که در سبک‌های متفاوت وجود دارند. اما آیا می‌دانید که بهترین بازی‌هایی که در سبک شوتر طراحی شده‌اند در سال ۲۰۲۲ کدام می‌باشد؟ جالب است بدانید که بیشتر این بازی‌ها برای کنسول‌هایی مانند پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و همچنین ایکس باکس طراحی و تولید شده است. اگر که به این سیک بازی‌ها علاقه مند هستید، در این مطلب می‌خواهیم انواع این بازی‌ها را به شما معرفی کنیم و توضیحاتی را نیز در رابطه با آن‌ها ارائه بدهیم. پس برای اطلاع پیدا کردن از بهترین بازی‌های شوتر ۲۰۲۲ با پارسه گیم همراه باشید.

آنچه در این صفحه می‌خوانید:

معرفی بهترین بازی‌های شوتر ۲۰۲۲

Introducing the best shooter games of 2022

بازی‌های زیادی طراحی شده است که در سبک شوتر هستند و توانسته‌اند در سال ۲۰۲۲ به عنوان یکی از بهترین بازی‌ها معرفی شوند. در لیستی که مشاهده می‌کنید بازی‌هایی وجود دارد که به عنوان بهترین بازی‌های شوتر ۲۰۲۲ معرفی شده‌اند.

Call of duty modern warfare 2

یکی از جالب‌ترین بازی‌هایی که در سال ۲۰۲۲ تولید و منتشر شده است، کالاف دیوتی است که برای کنسول بازی‌های مختلف در دسترس می‌باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این بازی به خود اختصاص داده می‌توان به گرافیک خیره کننده آن اشاره کرد. همچنین از دیگر ویژگی‌هایی که مربوط به این بازی است می‌توان به حضور شخصیت‌های مختلف و جذاب اشاره کرد که باعث شده‌اند بازی جذاب‌تر و هیجانی‌تر دیده شود.

Dying light 2

این بازی مخصوص برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و همچنین ایکس باکس می‌باشد و در تاریخ ۴ فوریه سال ۲۰۲۲ به انتشار رسیده است. این ویدیو گیم بیشتر در سبک اول شخص اکشن و ترسناک طراحی شده و سبک جهان باز را نیز در آن مشاهده می‌کنید. چیزی که این بازی را برای شما جذاب‌تر می‌کند این است که از همان ابتدا در یک جزیره پر از زامبی رها می‌شوید و باید بدون هیچ سلاح خاصی با آن ها بجنگید. این بازی که جزو بهترین بازی‌های شوتر ۲۰۲۲ است، تجربه‌ی لذت بخشی به شما خواهد داد.

Rainbow six siege

این بازی که محصولی جدید از یوبی سافت به حساب می‌آید توانسته است تجربه‌ای هیجان انگیز از بازی‌های شوتر را در اختیار مخاطبان قرار بدهد. این بازی دقیقا به شکلی طراحی شده که همه بازیکنان حرفه‌ای در پی آن هستند. خوشبختانه این ویدیو گیم همان طوری است که می‌توانند هم زمان چند نفر با آن مشغول به بازی شوند و پس از آن نیز تجربه هیجان انگیزی را از آن داشته باشند‌. در این بازی می‌توانید بخش‌های مختلفی را مشاهده کنید که به عنوان یک شبیه ساز برای شما در نظر گرفته شده است و می‌توانید به وسیله این مکانیزم تمرینات لازم را برای شروع بازی انجام بدهید.

Counter strike

یکی از پر طرفدارترین بازی‌های شوتر که در سال ۲۰۲۲ منتشر شده است، می‌توان به بازی counter strike اشاره کرد که در مقایسه با ورژن‌های قبل خود تفاوت‌های زیادی دارد. جالب است بدانید که این ویدیو گیم می‌تواند برای PC (رایانه‌های شخصی) نیز به اجرا برسد و تجربه جالبی را در اختیار گیمرها قرار بدهد. این بازی به علت داشتن حالت‌های مختلف و همچنین مسابقات هیجان انگیز طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل محبوب شده است.

Doom eternal

یکی از جدیدترین بازی‌هایی که توسط کمپانی اید سافتور تولید و منتشر شده است doom eternal به حساب می‌آید که از ابتدای زمان تولید نیز توانسته است توجه افراد زیادی را به سوی خود جذب کند. از سوی دیگر باید این نکته را نیز اضافه کنیم که این ویدیو گیم توانست به عنوان یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های اخیر معرفی شود.

بهترین پیشنهاد بازی برای شما

The best game offer for you

بهترین بازی‌های شوتر ۲۰۲۲ از جمله بازی‌هایی به حساب می‌آیند که توانسته‌اند در این سبک بسیار مورد توجه افراد قرار بگیرند. اگر از افرادی هستید که به بازی‌های ویدیویی علاقه دارید، در این قسمت می‌خواهیم بهترین پیشنهادات را به شما ارائه کنیم.

Dead space

شرکت الکترونیک آرتز در سال ۲۰۲۲ بازی شوتری را تحت عنوان dead space به همگان معرفی کرد که در واقع غیرمنتظره‌ترین بازی برای گیمرها به حساب می‌آمد. در این بازی نسخه گرافیکی فوق العاده‌ای وجود دارد که چشم هر گیمری را به خود جذب می‌کند. در این نسخه از بازی نیز مانند سایر بازی‌های گذشته شاهد کاراکتر‌های مختلفی هستیم که بازی را برای شما جذاب‌تر می‌کند. جالب است بدانید که شخصیت‌های منفی این بازی بیشتر از هر شخصیت دیگری توانسته است در نظر مخاطبان جذاب ظاهر شود.

Battlefield V

این بازی گیمرها را به سمتی از تاریخ می‌برد که تاثیرات زیادی روی آن‌ها دارد. جالب است بدانید که این بازی در بین بازی‌های شوتر توانسته است بسیار موفق ظاهر شود و در مقایسه با نسخه‌های قبل تغییرات زیادی را در آن شاهد هستیم. این بازی با جذابیت‌های خود توانسته در لیست بهترین بازی‌های شوتر ۲۰۲۲ قرار بگیرد.

Redfall

استودیو آرکین تمام تلاش‌های خود را در جهت اینکه بهترین بازی را برای شما تولید و طراحی کند به کار گرفته است. این بازی در سبک اکشن و جهان باز طراحی شده و در یک شهر جزیره‌ای که ماساچوست نام دارد ادامه پیدا می‌کند. چیزی که شما می‌توانید در تریلر این بازی نیز مشاهده کنید، این است که اسلحه‌ها و شیوه‌های جنگی متفاوتی وجود دارد که مخاطبان را شگفت زده و هیجان‌زده می‌کند. بدون شک یکی از بهترین بازی‌های شوتر ۲۰۲۲، بازی redfall می‌باشد.

ویژگی‌های بهترین بازی‌های شوتر

Features of the best shooter games

بازی‌های شوتر یا همان تیراندازی باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند که آن‌ها را نسبت به سایر بازی‌ها متمایز کند. به عنوان مثال در بازی‌های شوتر زاویه دید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تجربه نشان می‌دهد که زاویه اول شخص در این بازی‌ها جذابیت بسیار بیشتری در مقایسه با سایر زوایای دید داشته است. در این قسمت می‌توانید مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در بازی‌های شوتر وجود دارد را مطالعه کنید.

  • واقع گرایی: در برخی از بازی‌های سبک شوتر دیده شده است که تاکید بسیار زیادی روی واقع گرایی شده است. البته درجات واقع گرایی در این بازی‌ها متفاوت بوده و بسته به طراحی بازی تعیین می‌شود.
  • تعداد شخصیت‌های قابل کنترل: توجه کردن به تعداد شخصیت‌ها می‌تواند در طبقه بندی بازی‌های شوتر یا تیراندازی تاثیر زیادی داشته باشد. جالب است بدانید که این افراد توسط هوش مصنوعی بازی کنترل می‌شوند. این موضوع تاثیر زیادی در به چشم آمدن بهترین بازی‌های شوتر ۲۰۲۲ داشته است.
  • بخش چندنفره: یک بازی شوتر باید به شکلی طراحی شده باشد که چند نفر به صورت همزمان بتوانند با یکدیگر بازی کنند. این قابلیت در بازی‌های شوتر باعث می‌شود که آن‌ها جذاب‌تر دیده شوند.
  • حال و هوا: گرچه این ویژگی اهمیت چندانی ندارد، اما حال و هوای بازی می‌تواند در آن تاثیرات زیادی داشته باشد. به عنوان مثال برخی از بهترین بازی شوتر ۲۰۲۲ در سبک مخفی کاری تهیه و تولید شده است. به همین علت بهتر است که اتمسفر و هوای موجود در آن با بازی تناسب داشته باشد.

مورد انتظارترین بازی‌های شوتر ۲۰۲۲

The most anticipated shooter games of 2022

برخی از بازی‌هایی که در سال ۲۰۲۲ در سبک شوتر طراحی شده، توانسته علاوه بر اینکه مورد تقدیر طرفداران قرار بگیرد، مورد توجه منتقدان نیز واقع شده است. به عنوان مثال بازی modern warfar که در سال ۲۰۲۲ به انتشار رسیده است، دارای روایت بسیار جذابی است که توانسته افراد زیادی را به سمت خود جذب کند. از سوی دیگر باید بدانید که بازی‌های شوتر به شرطی می‌توانند مورد انتظار واقع شوند که در قالب‌های دو بعدی و سه بعدی به افراد ارائه شوند.

اما بیشتر طرفداران بازی شوتر به دنبال یک بازی هیجان انگیز هستند که بتواند ترس و استرس را به آن‌ها منتقل کند. به همین علت تنها بازی‌هایی می‌توانند مورد انتظار مخاطب واقع شوند که هیجان بالایی داشته باشند. در نظر داشته باشید با توجه به نکات گفته شده، بهترین بازی‌های شوتر 2022 علاوه بر اینکه از نظر منتقدین بررسی شده به سلایق شخصی فرد نیز وابسته است. ممکن است از نظر شما یک بازی، جذاب و مهیج باشد و در عین حال در بین رده بندی انجام شده بین بازی‌های موجود، رتبه خوبی نداشته باشد. با این وجود لیست ارائه شده نسبت به نظرسنجی‌های برگزار شده بین گیمرها، تنظیم شده است. با در نظر گرفتن تمامی این نکات به نظر شما در بین بهترین بازی های شوتر 2022 کدام یک جذابیت و محبوبیت بیشتری دارد و دلیل شما برای انتخاب آن چیست؟

11 دیدگاه در “بهترین بازی‌های سبک شوتر در سال ۲۰۲۲

  1. Mrxpwr1999 گفت:

    فقط COD💪

  2. محمد آقایی گفت:

    بنظرم رنبو 6 بهترین بازی تو زمینه شوتر هستش
    از لحاظ گرافیک مورد قبوله
    بخش آنلاینش بنظرم بهترین آنلاین تاریخ بازی ها رو داره
    و بخش شوتینگش نزدیک ترین تجربه رو با دنیای واقعی بهتون میده

  3. رامتین رفیع زاده گفت:

    رینبو خوبه

  4. محمد محمدی گفت:

    همشون بازی های خوبین ولی کالاف یه چیز دیگست.

  5. اشکان گل محمدی گفت:

    صدرصد mw2

  6. darkness گفت:

    عالی بود

  7. امیرعلی gh گفت:

    پیشنهاد های واقعا خوبیه

  8. Mahdi rezaei گفت:

    رد فال موجود نمیکنید

    1. محمدرضا اورنگی گفت:

      انشالله به زودی موجود میشه

  9. Mahdi rezaei گفت:

    Bhtrinsh rainbow

    1. FARDIN AHMADI گفت:

      واقعا مدرن وارفار دو خیلی عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *