تکنیک های FIFA 24

چگونه حرفه ای فیفا بازی کنیم؟ تکنیک های FIFA 24

اولین سری از مجموعه بازی‌های فیفا اولین بار در سال 1993 به بازار عرضه شد و توجه بسیاری به خود جلب کرد. امروزه جدیدترین نسخه این بازی به نام EA Sports FC 24، بهترین بازی شبیه‌ساز مسابقات فوتبال در جهان شناخته می‌شود! بازیکنان این بازی همواره برای خرید اکانت فیفا التیمیت 24 مشتاق هستند تا به‌طور قانونی این بازی را اجرا کنند، همچنین این افراد به‌دنبال تکنیک های FIFA 24 هستند تا بتوانند در مسابقات این بازی بهترین عملکرد خود را داشته باشند. اگر می‌خواهید در بازی‌های فیفا بدرخشید، این مطلب به شما می‌گوید که چگونه در فیفا عملکرد حرفه‌ای داشته باشید.

نکات مهم برای بازی حرفه ای تر در فیفا

جالب است بدانید که اصول اولیه برای موفقیت در بازی فیفا یکسان است. به این صورت که بازیکنان می‌توانند با رعایت چند نکته و با استفاده از تکنیک های FIFA 24، در مسابقات این بازی موفق شوند. مهم‌ترین ترفندهای بازی فیفا که به موفقیت شما کمک می‌کنند را درادامه آورده‌ایم:

به‌دست آوردن توپ بدون خارج کردن خط دفاعی

سعی کنید با CM/CDMها به‌طور تهاجمی، برخلاف خط دفاعی خود، دفاع کنید. زمانی که به حمایت نیاز دارید، خط هافبک را برای دفاع برگردانید. خط عقب مخصوصا در FC 24، باید همیشه در فرم باقی بماند، چراکه بالا رفتن آن منجر می‌شود تا حریف شما بتواند یک توپ یا یک لوب از طریق توپ را در پشت وارد کند؛ درنتیجه، به‌راحتی دفاع شما را می‌شکند.

آشنایی با نحوه حمله در FC 24

برای عملکرد حرفه ای در بازی فیفا باید با نحوه حمله در نسخه جدید آن آشنایی داشته باشید، چراکه حملات این بازی در نسخه‌های گذشته متفاوت بودند. نکته اصلی برای حمله آن است که به‌جای دویدن سریع‌تر، تکنیک مناسب برای پاسکاری و روبه‌رو شدن با بازیکنان حریف را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از تریگرهای L1/LB به‌عنوان روشی برای ایجاد موقعیت‌های حمله در جلو استفاده کنید.

استفاده از پاور شات

پاورشات یکی از تکنیک‌های نسبتا جدید در فیفا است که به شوت‌های بازیکنان دقت و قدرت بیشتری می‌بخشد. اجرای آن با فشردن دکمه‌های  L1 + R1 + Shoot / LB + RB + Shoot انجام می‌شود. این تکنیک بهترین ترفند برای هدف‌گیری به سمت دروازه‌بان محسوب می‌شود.

آشنایی با بهترین زمان پنالتی زدن

هنگام پنالتی یک حلقه به‌وجود می‌آید که کوچک و بزرگ می‌شود، نکته اصلی آن است که وقتی این رینگ در کوچک‌ترین حالت خود قرار دارد ضربه پنالتی را بزنید. در این حالت، ضربه شما در بیشترین دقت و قدرت انجام می‌شود. همچنین، هدف ضربه پنالتی باید به سمت گوشه باشد، در این حالت حتی درصورت شیرجه زدن دروازه‌بان به‌صورت صحیح، نجات توپ برای او سخت خواهد بود.

تکنیک های مهم در فیفا 24

تکنیک های FIFA 24 به بازیکنان کمک می‌کنند تا بتوانند در مسابقات پیروز باشند. اگر می‌خواهید در فیفا مانند یک حرفه‌ای عمل کنید، باید علاوه‌بر رعایت ترفندهای بازی فیفا، با مهم‌ترین تکنیک‌های آن آشنایی داشته باشید:

  • تکنیک Precision Passing در راستای پاسکاری مناسب بازیکنان به تکنیک های FIFA24 اضافه شده است، چراکه به بازیکنان کمک می‌کند تا پاسکاری را با دقت بالایی انجام دهند.
  • تکنیک Effort Touches به بازیکنان کمک می‌کند تا مسیر توپ را آسان‌تر تغییر دهند. به این صورت که هنگام دریافت توپ یا در زمان پیشروی در کناره‌های زمین، می‌توانید بازیکنان تیم حریف را پشت سر بگذارید و یک موقعیت فوق‌العاده برای گل زدن ایجاد کنید.
  • یکی از جدیدترین تکنیک های FIFA 24 اضافه شدن Controlled Sprint در سیستم دوندگی است که برای فریب دادن حریف در زمان دفاع بسیار مفید واقع می‌شود. بازیکنان با استفاده از این ویژگی می‌توانند تسلط خود را برروی توپ افزایش دهند.
  • در جدیدترین نسخه فیفا یک تیم گزارشگر به بازی اضافه شده‌ است! این تیم برای اولین در فیفا بار شامل یک گزارشگر زن می‌شود. بازیکنان می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات صدای بازی، این تیم جدید را برای گزارش بازی‌های خود انتخاب کنند.
  • از بین تکنیک های FIFA 24 می‌توان به اضافه شدن خوشحالی‌های جدید اشاره کرد. بازیکنان می‌توانند با اجرای این خوشحالی‌های جدید مهارت‌های خود را به رخ حریف بکشند.

بهترین ترکیب در فیفا 24 چه ترکیبی است؟

استفاده از تکنیک های FIFA 24 برای عملکرد حرفه ای در بازی فیفا بسیار ضروری هستند، اما درکنار آنها باید با ترکیب برنده در این بازی هم آشنا باشید. بهترین حالت برای دفاع و حمله در فیفا 24، استفاده از ترکیب 1-2-3-4 است، که شامل چهار مدافع، سه هافبک و سه مهاجم می‌شود. این سیستم یکی از محبوب‌ترین حالت‌ها در فیفا 24 است، چراکه  با حمله سه مهاجم، خط هافبکی قوی ایجاد می‌کند. همچنین، خط میانی آن از دفاع خوبی برخوردار است، 4 بازیکن در دفاع و 3 بازیکن خط میانی باعث می‌شوند تا گردش توپ بالا باشد.

این ترکیب برروی ضدحمله تمرکز دارد، درنتیجه میزان تمرکز برای حمله در آن کمتر است. در هنگام استفاده از آن باید در زمان حمله در موقعیت مناسب، ضد حمله‌ای سریع با گل طراحی کنید. از آنجایی که بازیکنان در بیشتر مناطق زمین وجود دارند، دست شما برای اجرای ترفندهای بازی فیفا باز خواهد بود.

سوالات متداول

  1. بهترین بازیکن های فیفا کدامند؟

بهترین بازیکنان فیفا 23 کریم بنزما (رئال‌مادرید)، رابرت لواندوفسکی (بارسلونا)، کیلیان امباپه (پاریس اس جی) و کوین دی بروین (منچسترسیتی) هستند که همگی بیشتر از 9 ستاره دریافت کرده‌اند.

  1. چه ترکیبی در بازی فیفا بهتر است؟

چندین نوع ترکیب بهترین انتخاب در فیفا هستند، 1-2-3-4 یکی از بهترین‌ها است که نوع چهارم شامل دو هافبک وسط و یک هافبک هجومی می‌شود. ترکیب ۳-۳-۴ هم جزو ترکیب‌های برتر است.

  1. بهترین باشگاه ها کدامند؟

بهترین باشگاه‌های فیفا شامل منچستر سیتی، پری سن ژرمن، بایرن مونیخ، رئال مادرید و… می‌شوند.

  1. فیفا 24 چه کنسول هایی عرضه میشود؟

بازی EA Sports FC 24 در تاریخ هفتم مهر ماه برای ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه شد.

  1. بهترین تکنیک های فیفا ۲۳ کدام هستند؟

بهترین تکنیک های فیفا 23 شامل Fake Shot، Knock On، Stepover، Ball Roll و… می‌شوند.

  1. نکات فیفا ۲۳ برای برنده شدن چیست؟

برای برنده شدن در بازی FIFA 23، باید به دقت دفاع کنید و در هنگام حمله به دقت و با حوصله عمل کنید. همچنین، حفظ کردن توپ و پاس به عقب باعث می‌شود شما در کنترل بازی و تصمیم‌گیری عملکرد بهتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *