Elden Ring یک بازی اکشن نقش آفرینی است که توسط FromSoftware توسعه یافته و توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شده است. این بازی در سال 2022 سر و صدای زیادی در بین گیمرها ایجاد کرده بود. گیمرهای متفاوتی ساعات زیادی را در دنیای بی عیب و نقص این بازی می‌گذراندند و پس از بررسی‌ها الدن رینگ عنوان بهترین بازی جهان را از آن خود کرد. افرادی نیز هستند که هنوز پا به دنیای بازی الدن رینگ نگذاشته‌اند اما از شهرت و طرفداران به خصوصی که این بازی دارد شگفت زده شده‌اند. در ادامه دلایل معرفی  Elden Ring به عنوان بهترین بازی در جهان در سال 2022 بررسی می‌شود. با پارسه گیم همراه باشید.

آنچه در این صفحه می‌خوانید:

طراحی جهان باز

به گفته توسعه دهندگان، دنیای باز Elden Ring یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین فضاهایی به شمار می‌رود که FromSoftware تا به حال ایجاد کرده است. این بازی دارای دنیایی یکپارچه است که می توان آن را پیاده یا سواره، با محیط ها و مکان های مختلف کشف کرد. علاوه بر اندازه، دنیای باز Elden Ring بسیار تعاملی می‌باشد و بازیکنان می توانند با محیط‌های موجود به روش های مختلف تعامل داشته باشند. این بازی همچنین دارای یک چرخه روز و شب و آب و هوای پویا است که بر بازی تاثیر گذاشته و حس غوطه‌وری را برای بازیکنان ایجاد می کند.

همچنین طراحی جهان باز Elden Ring، سطح بالایی از آزادی و انتخاب را در اختیار بازیکنان قرار داده است. علاوه ‌بر این موضوع داستان این بازی به شدت تحت تاثیر انتخاب ها و اقدامات بازیکن قرار گرفته است و هر بازی را به یک تجربه منحصر به فرد و شخصی تبدیل می‌کند. طراحی جهان باز Elden Ring به یکی از برجسته ترین ویژگی های بازی تبدیل شده و دنیایی وسیع و دقیق را برای کاوش و تعامل با بازیکنان ارائه کرده‌ است.

کار مشارکتی

Elden Ring اثری مشترک بین FromSoftware و George R.R. Martin، نویسنده A Song of Ice and Fire است. مارتین به خلق داستان بازی کمک کرده و مشارکت او سطح جدیدی از عمق و غنا را به داستان بازی اضافه کرده است. مشارکت افراد باتجربه و حرفه‌ای در خلق این اثر، تاثیر زیادی در درخشش آن داشته است.

سبک بازی Elden Ring

Elden Ring، بازی اکشن نقش‌آفرینی از FromSoftware، یک سیستم مبارزه‌ ای نوآورانه را معرفی می‌کند که بر اساس بازی‌ های قبلی این استودیو ساخته شده. همچنین این بازی در عین حال ویژگی ‌های جدیدی را نیز در خود جای داده است. یکی از نوآوری‌ های مهم در سیستم مبارزه Elden Ring استفاده از احضار روح است که به بازیکنان اجازه می‌دهد در طول مبارزه از ارواح قدرتمند کمک بگیرند.

این ارواح را می توان برای فراهم کردن هواداران موقت، انجام حملات قدرتمند یا حتی شفای بازیکن احضار کرد. این بازی همچنین دارای انواع سلاح ها و تجهیزات است که هر کدام مجموعه حرکتی و سبک بازی منحصر به فرد خود را دارند. بازیکنان با بهره‌گیری از این قابلیت می‌توانند توانایی‌های شخصیت خود را مطابق با آنها شخصی سازی کنند.

سیستم مبارزه در Elden Ring

سیستم مبارزه در Elden Ring بر اساس “سبک میازاکی” است که FromSoftware به آن معروف است. این سبک بر گیم پلی سریع و استراتژیک تاکید دارد که بازیکنان را ملزم می کند تا الگو های دشمن را یاد بگیرند و مطابق با آن واکنش نشان دهند. با این حال، این بازی همچنین مکانیزم‌های جدیدی مانند مبارزات سوار شده و توانایی های جادویی را معرفی می کند. به طور کلی، سیستم مبارزه در Elden Ring، با تکنیک‌های خلاقانه و گزینه‌ های شخصی‌ سازی عمیق، تجربه ‌ای تازه و هیجان‌ انگیز را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. طرفداران بازی های قبلی FromSoftware و همچنین تازه واردان به این سبک، چیز های زیادی برای لذت بردن در سیستم مبارزه Elden Ring پیدا کردند. بازی Elden Ring  یک سیستم جنگی نوآورانه دارد که بر اساس ایده‌های نو ساخته شده است.

گزینه های سفارشی سازی

Elden Ring طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی را ارائه می دهد که به بازیکنان اجازه می دهد شخصیت منحصر به فرد خود را با سلاح ها، توانایی ها و ظاهر متفاوت خلق کنند. بازیکنان همچنین می توانند کلاس های مختلفی را انتخاب کنند که هر کدام دارای توانایی ها و سبک بازی منحصر به فرد خود هستند. این موضوع رضایت بازیکن را چندین برابر می‌کند.

 FromSoftwareبه خاطر ساخت برخی از بهترین بازی‌های این صنعت، از جمله سری Dark Souls و Bloodborne  که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است، شهرت دارد. طرفداران این استودیو از ابتدا مطمئن بودند که Elden Ring استانداردهای بالایی را که توسط پیشینیان خود تعیین شده بود برآورده می‌کند یا از آن فراتر می رود و این اتفاق نیز افتاد.

توجه به گرافیک و عملکرد نسل بعدی

 این بازی جلوه ‌های بصری و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت. بازی های قبلی FromSoftware مانند Bloodborne و سری Dark Souls به خاطر محیط های جوی و طراحی پیچیده شخصیت ها شناخته شده اند و Elden Ring این روند را ادامه داد.

از نظر گرافیکی، Elden Ring با استفاده ازUnreal Engine 4 توسعه یافته و به همین دلیل تصاویری با کیفیت بالا و تکنیک های رندر پیشرفته را فراهم کرده‌است. این بازی قبل از انتشار نیز تریلر دقیق، محیط‌ های گسترده و جلوه‌ های نورپردازی پویا را به نمایش گذاشت و نشان داد که بازی از نظر بصری چشمگیر خواهد بود. از نظر عملکرد، Elden Ring بر روی کنسول ‌های نسل فعلی و نسل بعدی بدون مشکل اجرا می‌شود. توسعه‌دهندگان بازی پیش از انتشار نیز اعلام کردند که بازی با نرخ فریم ثابت اجرا می ‌شود و سطح بالایی از عملکرد را در تمام طول بازی حفظ می‌ کند و همینطور هم شد.

 FromSoftware به خاطر ساخت برخی از بهترین بازی‌های این صنعت، از جمله سری Dark Souls و Bloodborne  که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است، شهرت دارد. طرفداران این استودیو از ابتدا مطمئن بودند که Elden Ring استانداردهای بالایی را که توسط پیشینیان خود تعیین شده بود برآورده می‌کند یا از آن فراتر می رود و این اتفاق نیز افتاد.

موسیقی بازی الدن رینگ

بهترین بازی جهان در سال ۲۰۲۲ یعنی الدن رینگ، با دریافت امتیاز متای ۹۷ گیمرها و افراد فعال در زمینه‌ی گیم را شگفت زده کرد. یکی از دلایلی که این بازی به شدت محبوب و پرطرفدار شد، با کیفیت بودن موسیقی‌های بازی بود. تمامی موسیقی‌هایی که در حین بازی پخش می‌شود، با داستان بازی به شدت هماهنگ است.

 این موضوع پرطرفدار شدن بیشتر این بازی را به همراه داشت. هنرمندان نام‌آشنایی همچون یوکا کیتامورا در ساخت موسیقی‌های این بازی فعالیت داشتند. موسیقی‌های بازی الدن رینگ شامل ۶۷ ترک می‌شود که هر کدام تناسب و هماهنگی خاصی با تصاویر و ویدئو‌های بازی دارد.

سخن آخر

به طور کلی بازی Elden Ring تصاویر چشمگیر، عملکرد خوب و داستان قوی را به نمایش گذاشت و به همین دلیل در سال2022 بهترین بازی جهان نام گرفت. همچنین این بازی به دلیل داشتن سیستم مبارزات نوآورانه، طراحی جهان باز، گزینه های سفارشی سازی و مشارکت جورج آر آر مارتین، به عنوان بهترین بازی در جهان معرفی شد. طرفداران FromSoftware از ابتدا مطمئن بودند که این بازی با استاندارد های بالایی که توسط نسخه های قبلی خود تعیین شده بود، مطابقت خواهد داشت. این اتفاق نیز افتاد و امروزه شاهد افزایش صعودی طرفداران این بازی هستیم.

بازی Elden Ring با وجود تمامی سختی‌هایی که دارد به گیمر این امکان را می‌دهد تا بتواند ساعات زیادی را بدون خستگی در دنیای این بازی سپری کند. هر چقدر در جهان بی عیب و نقص الدن رینگ وقت گذرانی کنید باز هم جذابیت‌‌های تازه‌ای برای کشف وجود دارد. برای خرید این بازی با پارسه گیم در ارتباط باشید. به نظر شما Elden Ring سزاوار دریافت لقب بهترین بازی جهان بود؟

5 دیدگاه در “چرا elden ring بهترین‌ بازی جهان

  1. حسن مسلمی م گفت:

    الدین رینگ داخل پلاس اکسترا هست؟؟

    1. محمدرضا اورنگی گفت:

      درود خیر عزیز

  2. Mrxpwr1999 گفت:

    یه شاهکاره

    1. امین کوهیان گفت:

      دقیقا همینطوره

  3. رامتین رفیع زاده گفت:

    واقعا بازی بی نظیری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *